Fredagsmys

Halloj!!
Sitter mätt och belåten efter en kanon god potatisgratäng och fläskfilé som kocken Sanna har tillagat. Sanna och Maria är ute och renar lungorna :p
Har vart en hektiskt vecka Niclas har vart iväg och jobbat och Sanna har sovit här och hjälpt till med barnen.
Vart på öppna förskolan hela veckan eftersom de haft massa kul då de vart invigningsvecka. I onsdags var jag där med Madde och då var det någon joxelina där och trolla så kul att se hur barnen uppskattar det men hade ju inte med mig Jacob så var ju igentligen helt onödigt jag gick dit blev en pizza med Madde till lunch. Efter att jag hämtat Jacob vid två tog vi bussen till stationen där Peter, Johanna och Vanessa väntade, planen var att vi skulle ta bussen till Kvarnbackeskolan men vi fick inte plats med två vagnar så vi fick glatt använda våra ben så gick genom sörhaga och förbi Tallhyddan va tydligen en omväg haha kan inte stan alls känner jag...
Men de gillade inte huset alldeles för mycket att fixa. de hängde med en sväng hem innan de åkte hem. När Jacob lagt sig för att sova tog Sanna med sig Wilma ut på en promenad och jag la mig i ett barn och läste tidning ååå gud va skönt det var men eftersom vi bor så jäkla lyhört var jag tvungen att gå upp för jag trodde Jacob gnällde men icke va någon annan unge så duscha av mig och satte mig vid datan ist...

I torsdags var de dags för öppna förskolan igen denna gång på babyöppet med Sabina och Meya sen in till stan shoppa kläder till wilma och en sväng in till apoteket som gick på 500kr de va inte så kul sen hämta Jacob på dagis börja med maten och sen ut och cykla med Jacob i regnet och han älskade det, brydde sig inte alls om att det regnade =) vid sju kom Kim hit och jag hjälpte han plugga till ett prov sen slapp med Sanna resten av kvällen...

Idag har Jacob inte vart på dagis så har vart full rulle hela dagen vi skulle träffa Madde utanför ica klockan halv tio, 20 över nio bajsar Wilma igenom alla kläder så får byta och tvätta av henne på med nya kläder och sen var de dax att gå men när jag ska ta på Jacob skorna känner jag att Jacob bajsat så får byta på han med möter Madde vid kvart i tio och drar ner till Öppna förskolan med barnen först var det sångstund sen kom räddningstjänsten så Jacob Var överlycklig han fick t.o.m sitta i brandbilen sen hem och nana när Niclas kom hem <3 blev Jacob överlycklig =) vi åkte och hämta Sanna sen köpte stövlar till Jacob som han kan ha hemma sen hem och börja med maten medans Niclas och Wilma åkte till Göran på kalas... Maria kom förbi med purjolök och kvällen var i gång :P haha uppdate...

Nu ska jag vara social mot mina vänner den ena stickar, och den andre läser haha de e fredagsmys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0