Go kväll!!!

Hello!
Tänkte ta mig en snabb titt på FB innan jag gick och la mig men fastna som vanligt.. att data kan vara så sjukt beroende framkallande...
Idag har min syster och Johan vart här vi käka en köttfärspaj som var super god och kladdkaka =) Jag och Ulrika gick ut en sväng med barnen Wilma slockna direkt vi kom ut och sov i tre timmar de ni...
När min syster åkt hem cykla jag och Jacob till Susanne som var i full gång med maten, Niclas kom lite efter mig och vi käka och satt och tjöta ett tag... va länge sedan man hängde där nu, saknar det lite smått faktiskt...
Gick förbi ica på vägen hem och köpte fredagsmys och hyrde en film. law abiding citizen så sjuuukt jäkla bra film... Kommer lätt kunna se den igen och de brukar jag aldrig kunna göra då jag hatar se filmer jag kan slutet på finns liksom ingen mening men som sagt ser gärna denna igen...

Imon blir det sovmorgon sen blir det nog en sväng till stan kolla på Kappahl då jag får 25% rabatt på ett köp och kolla gina då jag har presentkort där...
nu blir det sängen nattinatti

Wilma drar Niclas i håret =)

Jacob mekar


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad mycket du skrivit det sista, kul! Vi får ta och hitta på något nästa vecka om ni hinner?

Hoppas du hittar något fint i stan :)

Kram!

2010-05-14 @ 06:28:07
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Postat av: Sabina

Tack detsamma:) Va barnen uppe hela natten igår eller?

2010-05-15 @ 21:32:16
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0