Ingen gryta :(

Tjo!!!
Idag fick man sovmorgon Sanna tog Jacob i morse och jag låg kvar till halv åtta lyx..
Vid nio gick jag med barnen till invigningen av familjecentralen där öppna förskolan nu ligger, det var massa folk och alldeles för stökigt så ångrar nästan att jag gick dit men Jacob blev glad när dan banan kom dit och sjöng och spela på sin gitarr så de va allt värt det :) åså gratis fika en super god bulle och frukt så Jacob fick banan och vattenmelon han va NÖJD... Vid halv tolv gick vi hem för att äta lunch och lägga Jacob. Nu vid ett hade jag tänkt börja med grytan så den får stå och koka ett tag men icke glömde ju gå in i affären och köpa det som fattades här hemma :( så får bli stuvade mackaroner och falukorv och gryta imon ist...

Imon var tanken att gå till kyrkans öppna förskola men kan inte bestämma mig kan ju först titta in på carema, trivs ju så himla bra och så har det massa inplanerat nu första veckan... sagostunder bla jo så får det bli så är det ju gratis fika denna veckan oxå och det passar ju bra nu innan barnbidraget :S

Någon som vill med och simma på onsdag? jag är jätte sugen, men inge kul att gå själv...

strax kommer Erika ska sätta på lite kaffe skriver kanske sedan ska försöka komma ihåg att lägga över bilder till datan oxå...

Vet jag frågat innan men fick inget svar hur svarar man på komentarer? alla gör ju olika skriver man en kommentar till sig själv på samma blogginlägg eller skriver man svaret till den andres blogg?

//Monk

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag svarar alltid i den andres blogg. Mycket lättare så för då ser dom ju med en gång att du svarat. Annars måste dom ju först gå in i din blogg o sen kolla om du svarat.:)

2010-05-17 @ 17:01:04
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0