Kalas

Tjohej Har precis beställt lite duplo till Jacob då han fyller år i slutet av månaden tråkigt det ska vara så dyrt men han älskar ju de lego han har hemma så roligt köpa sådant man vet de kommer uppskatta har köpt kastruller till hans kök han fick i julas oxå så nu är det färdig handlat...
Har oxå fått bokat lokal för barnkalas så ska skicka ut inbjudningarna imon tänkte jag... hoppas så många som möjligt kommer, tycker det är kul med ''mamma träffar'' hihi kanske har det lite för min skull :) men bara kanske... haha Niclas ropar på mig från vardagsrummet arga snickarn har börjat men vill försöka komma igång och blogga igen så får skippa början...

Idag har jag och Sanna vart i simhallen med Wilma hon tyckte om det och det var jätte lite folk så det var skönt sen gick vi upp och hämta Jacob han blev super glad över att sanna var med <3 sen hem till Sanna då hon ville bju på lunch... Så jäkla tråkigt att Jacob ska trotsa så mycket skricker rakt ut och pilla med ALLT :( jag och Sanna fick inte umgås något och mitt i maten fick jag nog och åkte hem med barnen... Jacob måste lära sig att gör man fel får det konsekvenser usch va illa det lät men iaf han vill gärna vara med sin bästis Sanna men icke om man ska hålla på och skricka en jäkla massa så det blev att åka hem tråkigt att jag ska straffas bara vill ju vara med min Sanna....

När vi kom hem gjorde jag ordning Jacob för kvällen fick välling och kolla på bompa sen läste vi en saga <3 tur Wilma valde att sova tills Jacob somna då jag var själv hemma med barnen när Jacob somnat fick Wilma smaka på morot och det är INTE en favorit kan jag lova men ska testa två dagar till de kan ju tydligen vänja sig vid smaken eller något sådant man ska iaf testa 4-5 dagar innan man byter... får bli palsternacka nästa gång och hoppas de uppskattas lika mycket som potatis....

Nu är Wilma hungrig skriver mer när jag får tid...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0