mens?

hmmm i helgen har jag nog inte gjort så mycket mest vart hemma skulle jag tro hmm kommer inte riktigt ihåg :) är jätte glömsk men de säger ju att man blir det av att amma så jag skyller på det...
Igår gick jag och Wilma hem till Sanna vi hade jätte mysigt med kakor och te och mys sen kom Pontus fick tjötat massor sen en promenad till donken sen hem!!
Älskar dig Sanna du betyder otroligt mycket för mig, finns här för dig i vått och torrt <3

Tror min mens är på G idag har jag inte gjort annat än att äta tänkte för skoj skull skriva upp vad jag ätit läs inte om du inte är intresserad :P haha typ eller nått hahaha
efter lunch åt jag tre chokladbollar sådär stora som man kan köpa i 6pack sen åt jag upp de som fanns kvar i ostbågspåsen hemma sen var det dax för middag sen åkte vi till Sanna och Sebbe de bjöd på hemma gjorda chokladbollar så då tog jag två stycken sen hem gjorde en påse popcorn käka upp de sista ac taco chipsen sen glass på de... inte illa att allt fick plats... haha


haha hitta mitt inlägg de hade hamnat i utkorgen, konstigt inte allt är med bara... hade ju skrivit om bla bvc besöket menmen

idag ska jag och sanna till simhallen  på babysim kommer nog wilma gilla =) blir andra gången ska ta med kameran och hoppas man minns att ta kort missa ju de sist :(
igår fick Jaob sin tripptrapp stol och han älskar den <3 känner sig jätte stor... haha så kul att han blir sååå glad älskar min pojk min tös oxå naturligtvis...
va med Sabina på förmidagen vi gick till ÖF i noltorpkyrlan de va super bra kommer nog hänga där på tisdagar =) sen hem till mig på lite fika sen hämta Jacob och sabina promenerade hemmåt jag och barnen satte oss på gården och ringde ut erika så blev sandlåde häng till 5 då niclas var klar med maten så en riktigt bra dag... tänkte slänga upp en bild men orkar inte föra över så tar något gammalt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0