Ny duschad!!!

Har precis kollat igenom allt ''viktigt'' man måste kolla när man får chans sitta vid datan...
Jacob står och leker med disken =) fyller en bunke med vatten ropar de e tungt, de e tungt och häller sedan ut vattnet :) kom på jnu när jag skrev att han kan prata flerords meningar =) va glad jag blev trodde jag inte usch va hemskt jag har inte lagt märke till det :( men uppmärksammar det nu iaf...
Wilma ligger och sover hon brukar inte vakna fören vid 9 så blir morgon mys med Jacob på mornarna när han inte hittar något roligare att göra ;)

Niclas är iväg på mopperally med sin farfar, skulle vara hemma till 4 tror jag han sa får la se när han kommer...
Idag kommer min underbara syster <3 och hennes gubbe Johan :) Jacob kommer bli överlycklig... De kommer runt tolv så ska vi laga till en lunch blir sallad eller paj kanske paj med sallad får se vad syrran hittat på sen ikväll ska vi till Niclas mamma och käka middag blir köttfärslimpa och det har jag inte ätit på sjuukt länge testade att göra en själv som inte blev god men innan det var de nog när jag bodde hemma och det är ju typ 4 år sedan... så det ska bli gott... Jacob ska sova där inatt så imorgon blir det sovmorgon!!!

har jag berättat att Wilma älskar hoppgungan? här får ni en bild iaf





Kommentarer
Postat av: Thea`s mamma

Va söta dina barn är =) Är dom inte väldigt lika varandra ? kraam

2010-05-13 @ 08:34:05
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0