Söndag!!!

Idag har jag en riktig söndags känsla.. Niclas och Jacob är ute på äventyr, Wilma sover och jag kollar runt på absolut inget intresant här på datan hmm att man inte stänger ner när man känner att det inte finns något kvar att kolla, ist kollar man blogglovin, FB tusen gånger om och hoppas att någon uppdaterat...

I fredags kom som sagt Gustav, Sabina, Torsten och Meya hit det var super trevligt =) Blev tyvärr så att jag och Sabina, Torsten och Niclas tappa kontakten när jag och Niclas skulle ha barn men nu när de fått sin underbara dotter blir de nog mer häng... :) vi kollade som sagt på talang och Jacob vakna så Niclas tog upp honom så han fick kolla på talang med oss han blev super glad sprang runt som en tok <3 När gästerna gick läste jag en saga för Jacob och han somnade om och vaknade helt förstör vid ett tiden gick inte att trösta, gav han välling och krama han och vaga han inget hjälpte så la han gråtandes i sängen och började berätta en saga å du sluta han gråta och ville hålla min hand <3 men det får inte upprepas ändå om mitt hjärta smällte... inga sagor ett på natten punkt slut =)

På lördag morgon kom min underbara Sanna hon hade köpt med nybakat bröd hur underbart är inte det då? Vi satt och köta massa skit hela förmiddagen sen när Jacob vaknat och ätit lunch blev han super grinig och ville inte alls göra som han blev tillsagd så jag gick ut med Jacob och Wilma stannade hemma med sunshine... jag och Jacob gick till dagiset utanför gården och han fick leka fritt han hoppa i vattenpölar, gunga och åkte kana han var verkligen överlycklig speciellt över att han fick blöta ner sig, va e de med barn och vatten??? vid fyra tog Niclas över Jacob och jag Sanna och Wilma gick till Alingsås pizzeria och käka kebab rulle stans goaste kebabrulle... sen åkte vi till maxi handla lite när jag kom till gården för att lämna maten var Niclas och Jacob fortf ute då va kl halv sju så en heldag ute... iaf när jag lämnat varorna med Niclas hämtade jag och Sanna upp Madde som vi skulle släppa av i Tollered sen åkte vi och köpte glass som vi käka hos Sannas mamma... När jag äntligen kom hem bada jag Wilma som självklart tyckte det var super mysigt... sen blev jag så sjukt irreterad på Niclas då han absolut skulle ut och träffa en kompis och kunde inte vänta tills jag duschat klart så var tvungen ta hand om Wilma ist för att duscha av mig behöver jag förklara att jag blev sjuuukt arg???? usch va han kan göra mig arg ibland asså...

Idag händer nog ingenting, Sanna vill jag ska promenera bort till henne men jag har nog ingen ork till det.. hmm nu blir det iaf lunch får bli hamburgare då det är så lätt att tillaga...

Har inte fört över bilder till datan så får bli en gammal bild..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så elak, håller min choklad kidnappad! Fyyyy.

2010-05-16 @ 13:56:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0