SOOL

Så jäkla underbart med sol :)
Igår hade jag och Jacob en heldag på Borås djurpark utan Wilma och han älskade det =) han fick all uppmärksamhet blev inte störd utav att Wilma skulle äta, fick vara ute plus kolla in alla djuren. Kan ju inte bli bättre :D Tyvärr somnade lillkillen efter lunchen så missade björnarna och älgarna så det var ju tråkigt plus att han missade barnens lantgård där man få gå och klappa på djuren men blir säkert Borås djurpark igen iår med moster Ulrika och Johan <3
När vi kom hem till Alingsås mötte Niclas, Wilma och Johanna upp oss och vi gick hem byta till sommarkläder och svalka oss lite sen drog jag och Johanna ut med barnen gick bort till stadsskogen och hem, underbart skönt ute...

Idag har jag och Jacob tvättat, nu ligger han och sover kanske ska bort till Sannas mamma nina sen och hoppa studsmatta men får se hur de blir beror på när Jacob vaknar... Wilma är mega förkylld :( näsan och ögonen riner och hon nyser och hostar hela tiden :(

På tal om Wilma hennes första tand är på väg upp man ser den men den har inte riktigt spruckigt igenom då man inte känner den.. Hon har börjat äta redan smakat på potatis, morot, palsternacka, majs och broccoli nästa smakportion blir gröna ärtor... majs var en riktig favvo medans morot inte gick ner alls men har köpt morotspure på burk så det ska hon få testa efter ärtorna. Hon har testat gröt några gånger oxå men gillar inte riktigt den då den är så sjukt rinnig och vågar inte göra den tjockare än va det står kanske hon blir hård i magen har fått för mig det iaf...

Fortfarande inga kort på datan men ska hämta usb saken nu på en gång så i nästa inlägg lovar jag att det blir någon ny bild :)

Nu ska hag ner i tvättstugan och hämta upp det som har torktummlats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0