Tisdag!!!

Vad har man då gjort idag?
Stressade iväg till dagis vid nio för att sedan gå till öppna förskolan, blev inte som planerat så stod och tjöta med Madde en stund utanför dagiset, hon följde sedan med till Carema blev dock sena och missa sångstunden :( men hade trevligt iaf. Skrev upp att jag med familj ska med på bondgårds besöket den 28maj ute i fly. tror Jacob kommer uppskatta det jätte mycket åka höslass, rida och kolla på andra djur de har...
Blir Öppna imon med =) fast blir nog inte under hela öppetiden får se...

Efter öppna gick jag till Nettan vi gick ut med hundarna sen satte vi oss i solen och käka glass, de var riktigt varmt i solen idag Wilma hade inga ytterkläder för det var så varmt, kanske sommarn är på väg? vid ett starta jag grytan som jag lovade Sanna att bju på men tyvärr blev den inte lika god som sist, smaka inte så mycket :( men går att äta blir lunch låda till imon... efter middagen gick jag och sanna till Willys sen hem slappa vid datan och städa upp efter middagen...

Just det imon kommer brorsan hit med Johanna och Vannessa de ska kolla på en lägenhet, hoppas de tar den så de äntligen kommer til Alingsås sen får resten av familjen komma en efter en <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0