Tjo

Idag vaknade Jacob vid 5 så fick ta över 20 över 5 när Niclas åkte till jobbet...
usch för tidiga mornar... men han somnade vid åtta igen så la mig en timma sen var jag pigg igen...
vart på sbg idag ooch firat Thea som fyllde ett år, sista gången Jacob blev bjuden då Thea var den som kom in sist innan Jacob fyllde ett... efter sbg gick jag och barnen in till stan skulle shoppa men lusten försvann då jag inte hitta så mkt fint så gick hem gjorde mat och ringde Erica för lite gårdshäng...

Inte hänt så mkt mer idag imon blir det dagis för Jacob till öppna i noltorpkyrkan sen till nettan hämta nyckeln till lokalen sen träff med Therese antingen på en lekplats eller hemma hos mig... ska kolla om det finns tid för storhandling oxå, ja en hel del ska försöka mig på och baka en tårta oxå men vill ha en super god men är inte ett tårt fan direkt, äter aldrig tårta men det är ju det som ska vara på ett kalas... hade gärna bjutt in Marine så hon kunde tillaga en pannkaks tårta som hon ordnade när Jacob fyllde ett... men men nu blir det sängen får hoppas jag lyckas somna då jag precis gjort slut på en burk burn... hmm jädra Johanna som fick mig att testa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0