Tjohej

Tänkte jag skulle uppdatera snabbt innan de är dags för sängen...

Idag har jag vart i stan och lunchat med Sabina fick tyvärr inte myst något med Meya då hon låg och sov hela tiden :( men det kommer fler tillfällen sen mötte jag upp Sanna och vi gick till Bolltorp för att hämta Jacob på dagis sen hem till gården där Jacob lekte massa ute får passa på när det är så bra väder =)

Måste bara få berätta att min lilla dotter nu kan vända sig från mage till rygg och från rygg till mage plus att hon kan gå framåt i gåstolen... massa kul önska jag kunde lägga mer energi på lilltjejen och njuta så som jag gjorde när Jacob var liten... jag älskar mina barn så otroligt mycket och jag hoppas innerligt det känner av det... Jag tror faktiskt att jag är den BÄSTA mamman för mina barn som jag skrivit innan men alla har vi ner och uppgångar...




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka sötisar! Men det är väl tidigt att vända sig så duktigt redan??

Har du provat att ge Wilma någon mat än?

KRam

2010-05-08 @ 11:46:56
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0