blää

Natten har vart hemsk har mått skit och sprungit massa på toa men inget ville komma upp :( slutade iaf till slut med att jag spydde och jag mådde genast mkt bättre och har mått bra sen dess tror faktiskt att jag spydde pga att jag drack pepsi max i går kväll för jag tog mig ett glas pepsi tidigare idag och magen liksom drog ihop sig så blir ingen mer pepsi idag iaf... hmm kanske inte är så låter ju lite konstigt men tror de iaf...

Niclas och Jacob är ute hos Niclas farföräldrar han kanske har fixat et annat garage till audin så han skulle mäta bilen å lite så... själv har jag städat en del, vill bli av med Spjälsängen som Jacob hade när Wilma tog över hans. just nu står dn inne på hans rum och man samlar en jäkla massa skit i den så har plockat ur allt lagt de där det ska vara sen när Niclas kommer hem tänkte jag han kunde montera ner den sen ner med en del i källarn.

Hoppas även komma iväg och träna då jag inte ska träna imon som planerat blir scrapbooking hemma hos Angelica ist :D älskar att scrapa men finns verkligen ingen tid för det :( hade velat ha mig ett hobbyrum så man slipper plocka ihop allt varje gång man är färdig blir ju en jäkla massa extra jobb...


Glömde medela igår att Wilmas andra tand kom igår :) äntligen har vart några jobbiga nätter men den fjärde tanden har börjat nu oxå, den gör inte ont på Wilma än men inom en vecka startar kampen med den fjärde tanden :P

Nu sa jag fixa mig ett mellanmål sen kanske damsuga så Niclas slipper jobba på farsdag :)

Grattis alla pappor på farsdag :)

Kommentarer
Postat av: Tove<3

saknar er <3 hälsa alla

kram Tove

2010-11-14 @ 12:43:30
URL: http://toveliljendahl.blogg.se/
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Åh vad mysigt med scrapbooking. Är det hos angelica med milly eller? Hade vart kul o vara med kanske:)

2010-11-14 @ 14:53:17
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0