gaah

Min mage är ur balans mår illa och den bara bubblar känner mig hungrig men ska inte äta än usch...

Wilma somnade aldrig om igen så hennes första dag då hon på sin höjd sovit 45min under hela dagen... Det var ett tag sedan som hon började med att sova endast en gång per dag men när hon sover så lite brukar de alltid bli två sovstunder men icke idag... men nu sover båda barnen iaf...

Blev ingen grillning med Sabina för Torstens mamma skulle komma på besök så vi kanske ska ta det till lunch imon :) kommer nog bli super mysigt...

ska börja fixa kvällsmat nu får se vad de blir ikväll ägg blir de iaf och de har jag ju naturligtvis börjat tröttna på nu oxå... jaojao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0