go kväll

Denna dagen har inte kännts så värst lång men när jag tänker på att jag i morses gick till Ica och köpte canser pinnar med barnen känns de som igår, tokigt...

Idag har Sussi vart här :) vi kolla på pippi och Jacob vägrade sova middag :( så fick bråka med honom nästan hela tiden :( Sen var tanken att vi skulle åka till Frida och Tobbe vid fyra men Tobbe var sjuk så får ta de en annan gång tråkigt man fick veta de så sent bara men hade bokat tvättid så fick tvättat upp all tvätt känns underbart när det är gjort... Jacob somnade på soffan vid fyra viste att han inte skulle orka hålla sg vaken till sju men han bara vägrade sova middag då sussi var här men han kom i säng vid åtta iaf så det var ju sönt :) Susannevar förbi ensväng nu under kvällen oxå alltid lika trevligt :)

Imon ska jag träffa Sanna efter att hon slutat jobbet, jag har i uppgift att hålla henne vaken då hon jobbat natt och måste vända tebax på dygnen till skolan igen...

jaja nu ut sen sängen, har ni märkt mitt tangäntbord börjat ge upp? märker när jag läser igenom att de fattas bokstäver :( får bli en ny data men vill inte lägga pengar på de :( jajaja siggen roppar på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0