huvudvärk :(

Känns som jag bara klagar men mitt huvud sprängs :(

Nu sover alla barnen underbart jag och Sabina sitter i soffan och njuter av tystnaden...
Hade magsmärtor inatt men de försvann i morse lite läskigt men nu e de ju borta så var säkert inget allvarligt...
Vart på öppna var inte så många där idag antagligen pga av kylan så det va mysigt :) och Jacob skötte sig fint... känns underbart att han kan visa sina bra sidor oxå har vart så mkt trotts nu de sista så jag har flera gånger funderat på att fixa mig en lägenhet och ha barnen varannan vecka så jag får andas ut och ha mer energi över till barnen den andra veckan men är ju egentligen inget jag vill....
Nu blir det alvedon och slapp i soffan...
känns underbart att ha min egna dator ska hem till Sanna på lördag och lägga över de bilder jag har på hennes externa hårddisk och pilla med de och framkalla en del om jag inte redan hunnit göra de vet inte hur länge sedan de va jag la över bilderna... Gurra ska fixa fram info om företag som fixar fram bilder från brända hårddiskar Niclas hade fått info om att de kostade från 6-10 tusen kr och så mkt är jag inte beredd att betala...
jaja nu alvedon gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Hoppas Gustav hittar något bra, billigt och snabbt företag så du får tillbaka alla bilderna! Håller alla tummar och tåååååår

2010-11-30 @ 16:18:52
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Tove <3

hoppas det blir bättre med ditt huvud <3

2010-12-01 @ 08:16:31
URL: http://toveliljendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0