Kraschad hårddisk

Har inte uppdaterat Bloggen pga hårddisk krasch :-(. Så nu är alla bilder på Wilma raderade när jag tänker på de vill jag bara gapa och skrika slänga saker runt om kring mig och sen bara lägga mig under täcket och gråta :'(. Mår så jävla dåligt över att jag inte sparat bilderna på annat ställe har sån jäkla tur att sanna har alla bilder tagna innan jag formaterade datan. Gah mår skit men måste sluta tänka på de kan inte göra ngt åt de så bara att leva med det. Orkar inte dra ngn ramsa om vad som hänt sen sist då jag sitter och skriver från mobilen. Måste bara berätta att Wilmas fjärde tand kommit upp nu :) och jacob ville läsa saga för Wilma när jag skulle natta henne :). Så underbar. Jaja en kort uppdate ska försöka hålla er uppdaterade :-P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det va bara en natt så det va inte så stor lön.

2010-11-29 @ 20:23:52
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0