Lördag

Äntligen lite lugn och ro men Jacob somnade för snart två timmar sedan så han vaknar väl snart tänkte hinna blogga och ta mig en cigg..

Och som vanligt ska jag skriva ner mina dagar till punkt och pricka :)

I torsdags fick jag sovmorgon till åtta helt underbart men helt fel dag då Jacob ska vara på dagis vid nio sen skulle jag till ÖF sen på lunch hos Sabina, sälja mitt babygym sen till Borås för att lämna Jacob hos min syster och jag hade inte packat Jacobs saker han skulle ha med till Ullis så de blev frukost packa byta om stressa iväg till dagis var tvungen att gå då jag skulle till ÖF men Sabina ringde påväg till dagis och kunde inte ta sig till dagis då Torsten fått med sig hennes nycklar till jobbet så vi bestämde jag skulle ta mig dit efter dagis men var tvungen att gå hem innan för att hämta babygymmet, packade bilen sen hem till Sabina efter två timmar när vi sitter och äter lunch kom jag på att man kansk inte får stå hur länge som hälst på parkeringen så kollar med Sabina och hon visste de bara var 30min får lite smått panik men väntar in Sabina så vi kan ta oss en efetr maten cigg och jag hade tur ingen böter :) fick om parkerat kollar om Sabina vill med till borås och de vill hon så Torsten får cykla hem med nycklarna på sin rast åker och hämtar Jacob sen far vi till borås till min underbara syster <3 Jacob fick ett paket med bilar som han blev jätte glad över :) sen drog jag och Sabina till knallerian fick köpt en tunika till Wilma för tio kr och lite strumpor till middag blev de kebabsallad :) tyvärr en alldeles för stor tallrik och alldeles för dålig karaktär men men shit happends....

Igår var det planerat en sovmorgon men Wilma skulle upp halv sju då Niclas råka värma vällingen för mkt så hon vakna till och ville inte somna om :( men det var upp ta en dusch med Wilma damsuga och fixa lite hemma steka upp lite kyckling som jag kunde frysa in så jag slipper göra stor kok varje måltid sen hämta upp Sanna och dra till Borås för att hämta upp Jacob sen till maxi handla lite sen hem och starta middag. Susanne och Andreas kom förbi en sväng och de uppskattades av barnen sen vet jag inte vad som hände klockan blev nio och jag somnade på soffan när Niclas väckte mig hade Sanna åkt hem och jag kände mig som världens värsta vän. somnade ifrån mitt besök och sa inte ens hejdå tur att Sanna och Niclas är vänner oxå så de inte blev obekvämt när jag somnade ifrån...

Idag har jag inte gjort mkt har inte ens vart utanför dörren... Sanna och Maria kom förbi för Sanna hade glömt sin plånbok de bjöds på lunch haha lite rester för alla ingen åt samma :) sen hjälptes de åt att fixa word till mig sen var de dax för de att gå så jag satte mig och kolla på are we there yet, stavning?
nu ska jag som sagt ta min sigg sen vänta in att klockan blir dax för kalas hos Niclas mormor och morfar...
Wilma ska ha hårspänne för andra gången :) så gulligt :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du stavade rätt på filmnamnet hjärtat :)

2010-11-06 @ 22:52:21
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0