mys

Dagen har gått fort Camilla kom förbi vid elva och vi drack té och tjöta skit hon drog hem vid halv två då jag drog till Bolltorp för att hämta upp Jacob sen hem och bara slappa tills Niclas kom hem då vi gjorde iordning oss för att åka på middag hos Johny och Karin, blev tacos mumms :) lika gott utan bröd jag lovar ;) kom hem vid åtta har kollat på criminal minds som är såå bra nu kolla runt på datan sen sängen skulle vilja lägga mig nu men blir så jäkla mycke att kolla igenom imon då..

Helt sjukt va beroende de är med internet jag måste varje dag kolla igenom fb och bloglovin... kan liksom inte skita i det tänk om jag missar ngt viktigt... haha va skulle de vara liksom? Någon mer som ogillar sitt egna internet beroende? eller iaf tycker att de tar för mkt tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0