Trodde de va torsdag

Bidde inget inlägg igår hade fullt upp hela dagen Drog till stan vid tio sen till Willys köpte fisk hem hit och Johanna fixade iordning fisken :) blev bra :) tjejerna blev kvar här ett bra tag <3 kollade hus som vi kan hyra till nyår, tanken var att jag skulle skicka en länk till sabina på fb men fanns ingen tid så nu ikväll när jag satte mig vid datan hade Niclas stängt ner den sidan :( men vet på ett ungefär hur de såg ut så får leta upp de ngn dag snart. De drog vid fyra och jag fixade iordning middag och sen fick Jacob bada och han älskar det han fick stå i duschen med duschslangen och duscha av sig själv och de tog sin lilla tid :) Vid sju åkte jag och hämta Sabina för att gå på födelsedagsmys och det var jätte mysigt :) Tråkigt Wilma vägrade somna får ta en ny kärringkväll utan barn :)

Idag har jag vart i simhallen med Sabina, Johanna, Sussi och Elli Och Wilma fullkomligt älskar de :) kan ju inte lägga upp bilder på bloggen då jag har ngt fel på min data men ni kan kolla in på sussis blogg (http://susssir.blogg.se/) sen iväg för att hämta jacob kommer in i trapphuset och låser fast vagnen då jag märker att jag tappat bort mina hemma nycklar så jävla förbannad blev jag men bara att gilla läget berättar för Jacob att han ska få mellanmål han blir glad och när jag ska plocka fram målet ser jag att jag lagt skeden i simväskan efter att Wilma käkat lunch i simhallen ännu argare förklarar för Jacob att de inte blir ngt och han får nappen, ska byta blöja på Wilma och hon hinner kissa i vagnen under bytet jag totalt kokar sen ska ju Jacob naturligtvis gapa för de ekar i trapphuset jag satte mig nästan och lipa. lagom pinsamt när grannarna kommer undrar väl vad jag satt där för nu kom jag på en till icke bra sak eller ja beror väl på hur man ser på det men jag hade lämnat tändarn hemma innan jag gick för att hämta Jacob för att jag inte skulle röka fören tidigast när jag kommit hem så kul att jag inte äns kunde ta en sigg å dämpa nerverna med... tänkte skriva en lagom rolig fb uppdatering medans jag satt i trapphuset och märker att jag inte kan kolla nternet med mobilen utan måste höra av mig till min operatör... något mer som kunde gå fel?

Niclas fick åka tidigare från jobbet när an kom hemcyklade jag för att kolla efter mina nycklar men hitta inga sen mata barnen för att sen dra till hälso på möte... Jag stod stilla i vikt och det är ganska vanligt när man börjar äta så jag är nöjd fuskade ju i helgen och har inte gått upp.... tanken var att jag skulle träna bodycombat men mötet drog  över tiden så tog 30min på cross trainen eller va de heter och mitt gympass imon har jag bokat in mig på bodypump hmm lär ha en jäkla träningsvärk hela helgen men måste testa igen har inte vågat denna gången för jag hatar träningsvärk men minns jag tyckte det var kul medans jag var på passet så får testa de imon...

Nu ska jag väcka Niclas like always sen lägga mig under täcket och sussa gött :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vill du ha träningsvärk så e ju pump perfekt.. kunde knappt röra mig på flera dagar!

Functional moves va åxå extremt tungt!



Va e de för hus ni ska hyra?

2010-11-04 @ 06:33:23
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det va en sladd till ljudet, så jag kan koppla basen och högtalarna till TV:n :D

2010-11-04 @ 13:45:13
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: anneli

ojojoj de va minnsan riktigt oflyt du hade! jisses,

2010-11-05 @ 15:31:05
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Postat av: Tove

SV: haha ja jag DISSAR med den var inge snygg :P men tack för du komenterade älskar när folk gör de :) de låter som dom hade kul i badhuset <3 men hälsa alla och ha de bra nu /KRAMIZAR TOVE <33

2010-11-06 @ 09:49:32
URL: http://toveliljendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0