Utflykt

Morgonen startade bra med mina sockersöta :P förutom att jag av någon anledning skulle ge Wilma frukost i en porslinstallrik som hon självklart slängde i golvet jag ger inte äns Jacob frukost i porslinstallrik, hände av bara farten tur det inte var fin porslin... Så blev till att damsuga rent i köket ännu en gång... Missade ju berätta att jag efter middagen igår dammsög av köket som man nästan får göra varje dag iaf under bordet sen när jag gjort rent i köket skulle jag koka ägg till kvällsmat och locket till våran gjutgärnsgryta ramla ner i golvet och gick i tusen bitar :( så nu kan vi inte göra grytor länge :( måste hitta ett lock hmm kan man ens köpa de utan gryta? iaf så fick dammsuga två ggr igår och en idag seså alla skriv nu upp detta i era anteckningsblock för jag har såååå mkt intressant att berätta :P

Lämnade Jacob på dagis vid halv tolv tog bussen till stationen sen bar de av till frölunda Torg på möte med morsan gick la sådär får se om de blir beviljat eller inte, håller tummarna stenhårt iaf.

Älskar min familj så oerhört mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0