Måndag!

Lååång väntan..
Japp nu blev de dålig uppdatering igen finns ingen tid eller rättare sagt ta mig inte tiden fasten att jag vill men idag så skriver jag först i bloggen sen loggar in på bloglovin så hinner jag iaf skriva ett inlägg innan jag tröttnar :P såg att jag hade 21 blogginlägg att läsa och det är bara idag och sen gårdag, kul att läsa men blir som ett krav måste ju hålla mig uppdaterad jaja nu tänkte jag åter berätta min helg typ...

I fredags drog jag till dagis för att lämna Jacob sen möte jag upp Sabina vi drog till maxi och köpte de vi behövde till bålen som förövrigt blev as god hade passionsjuice, hallonsoda, vodka, passionsfrukt och fryssna hallon sjukt god... sen till ÖB köpte snaks och plastglas sen till Sabina, Johanna kom förbi och vi käka lunch drog till stan och shoppa lite Sanna kom förbi och hämtade Wilma <3 och gick efter de till dagis för att hämta Jacob jag stanna i stan till runt tre sen drog jag och träna sen till maxi handla, hämta upp barnen och hem sen lugn kväll...

På lördag drog jag på loppis med Sabina och Sussi hittade lite smått :) sen hem städa och tvätta vid två dra på kalas för Robin sen lämna Jacob hos sin farfar och vi lämnade kvar Wilma hos barnens farmor hem städa lite till och starta utsmyckningen Sabina kom vid sex och vi sminkade oss fixade bålen sen vid åtta satte vi oss klara och väntade in festfolket vid halv nio kom första och det var en lång väntan :P sen kom folket och vi hade jätte kul :) Jätte lyckad kväll :) kan tyvärr inte slänga upp bilder då vi fortfarande inte fått hit ngn att kolla på datan :(

Min söndag var seg jag hade världens huvudvärk och inga alvedon :( var bara att sätta igång och städa och det låg folie ta mig fan överallt men de blev städat iaf sen kom Sanna och hon hade med sig alvedon :) lycka vi fick pratat ut och det kändes underbart :) Niclas åkte och hämta Wilma och jag satt och bara slappa sen kom han hem med en kebabrulle :) kände att hade jag ändå fuskat med alkoholen kunde jag ta mig en pizza så fick käkat de och det var underbart gott :D vid fem hämtade Niclas hem Jacob och vi tog de hyffsat lungt...

Idag har brorsan och Vanessa vart här <3 vi käka lunch stökade ner en hel del hemma sen ut, drog till plantaget sen lämnade av brorsan vid tåget möte upp Johanna vid plantaget sen kom även Sabina, Sussi och Angelica som för övrigt fyller år idag... vi stannade över en timma och Jacob fick verkligen lekt av sig :) fick höra Sabina skulle käka kyckling och det hade jag oxå tänkt göra så jag föreslog att jag skulle hämta kyckling och komma hem till henne och de tyckte även hon lät som en fin idé så jag gick hem tog sedan bilen till Sabina vid sex kom niclas med cykeln och min träningsväska så cyklade bort till hälso möte upp Johanna och vi testade på spinning tänkte jag skulle köra detta pass varje måndag då jag verkligen svettades ordentligt och det är ju meningen med träningen :) sen körde jag mitt gympass efetr hälso drog jag till Sabina igen då vi planerat att träffas på hennes gård med te, ljus och goa filtar super mysigt :)

Nu vet ni men skriver nog igentligen för min egen skull så jag kan ha lite koll :D
Imon ska jag träffa mina flickor vid fiskbilen vid ica och köpa rödspätta ska bli kul att testa de min vän Gurra brukar ordna de till mig men är nog på tiden jag lär mig själv nu :) så vi ska köpa våran fisk sen hem till mig och tillaga på kvällen ska vi hem till Angelica då hon som sagt fyller år idag tror hon skulle bju på lite middag och barnen var välkommna så det blir nog super :)

Nu sängen Niclas har redan däckat i soffan så får väl väcka honom släcka alla ljus och bädda ner mig i sängen så blir inget bloglovin idag med andra ord hade jag tagit de först hade de inte blivit ngt inlägg... jaja ska försöka uppdatera imon om inte för eran så för min skull så slipper jag skriva såå låånga inlägg...

nattonatto


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag hade han låtit ligga kvar i soffan =)

2010-11-02 @ 08:29:00
URL: http://leonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0