butrix

Var som sagt iväg i gbg med Sabina och Johanna idag även Johannas syster Emma var med som snabbt blev Jacobs favvorit :) Det gick skit bra att ha med Jacob istan idag men vi gick inte i så många affärer så det var väl de... käkade på paprika och allt såg så jäkla gott ut hade lust att skita i dieten och käka en jävla massa speciell apelsinen jag skar upp till Jacob mmmm vill ha mat... Jacob var lite galen på tågresan hem han hade ju inte sovit ngt så efter vällingen gick han själv in på rummet och bad mig läsa saga haha min mys unge <3

Var inne på butrix och kolla och jag och Niclas prata om att åka dit en dag efter löning och köpa lite vi vet hur vi vill se ut nu iaf :) kommer bli en kul kväll :) får hoppas alla klär ut sig annars blir de inte lika kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0