Dålig update again!

Ja nu har jag vart dålig på att uppdatera igen men blir så ibland..

I lördags hände inte så mycket under dagen vid sex gick jag och barnen till Sabina, Torsten och Meya i regnet senare kom även Niclas, Simon och Leon vi hade jätte myssig <3 tanken var att vi skulle spela spel men barnen somnade inte fören vid tio så blev en film flickan från ovan en bra film men tyckte inte om slutet... vågar inte skriva varför ifall de är ngn som inte sätt filmen...

På söndagen cyklade jag och Wilma på loppis hos min gammla klasskamrat Hanna Larsson fick köpt ett spel, en tunika och en tröja. Emmelie, Ebba och Emmelies syster var även med och fyndade sen var det hem och rå plugga i xtra vaganza boken då jag blir helt snurrig över hur jag ska äta nu. Är en helt ny värld som öppnar sig köpte massa saker idag jag aldrig ens smakat på som t. ex. keso, kessella, appelvinäger, linfrön ja de va något mer jag aldrig smakat på så får se hur de kommer gå nu får hoppas jag kan tycker om det annars får de komma med andra förslag för jag kommer aldrig äta ngt som är äckligt bara för att gå ner i vikt... när jag satt och plugga märkte jag att man skulle äta soppor/bars tre ggr om dagen även när man äter så blev att jag fick köpa på mig en veckobuffé bars som jag trodde jag inte skulle behöva trodde de skulle vara mkt dyrare med bars men de var bara 20kr dyrare och de kan man ju inte ens köpa en pulver påse för så tyckte det var ett bra pris...

Idag har vart en riktig slappar dag Sanna och Oliver var förbi en sväng var mycket trevligt tråkigt de blir så sällan :( sen när Niclas kom hem åkte vi och storhandla med båda barnen tog hela två timmar :( men nu är det gjort... sen iväg på bodystep vi var väldigt få som tränade så när jag efter halva tiden kände hur det snurre och jag var tvungen att ge upp skämdes jag som en tok :( men var vröööl hungrig är väl pga att jag vet jag ska börja äta imon eller jag vet inte...

Till frukost blir det ett ägg 2msk keso och ½tsk linfrön ååå vad jag längtar gick precis 5veckor som jag sa att jag minst skulle klara så nu är jag nöjd, kommer ju gå på halvfart nu i minst 5veckor så kommer ju fortfarande att gå ner i vikt.... har inte min vaganza bok i soffan så orkar inte ta och skriva upp måtten mentar de på torsdag ist när jag vart på mötet på hälso...

nu en sigg sen sängen ska försöka sluta med skiten 1nov ni får hålla tummarna för mig :)

Föresten kom på att jag måste ju medela att jag sökt en utbildning nu till våren så blir till att söka dagmamma till Wilma så jag slipper skola in henne på ett dagis till våren sedan skola in henne på Bolltorp efter sommarn där jag vill ha henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0