Full dag!

Kort update om dagen...

Jag och Sabina åkte till Maxi och handla sen hem hit fick tjejerna till att sova sen satt vi och tjöta en del känns skönt och få prata av sig lite... sen kom Angelica, Milly och deras vovve rufus jätte söt vovve senare kom även Johanna och Leon de bjöds på fattiga riddare som jag tänkt göra till barnen ett tag för att jag själv inte minns smaken och vill smaka men det fick jag ju naturligtvis inte göra men de såg iaf gott ut efter att vännerna gått städade jag upp sen gjorde jag iordning middag blev pasta med köttfärssås och Jacob och Niclas tyckte det var jätte gott :D men Wilma vägrade så hon fick lax med potatismos...

På tal om Wilma jag lyckas inte få henne att sluta äta på nätterna hon äter en till två ggr varje natt och det gör mig galen :S någon som har ngt bra tips?


Kommentarer
Postat av: anneli

hmm jaa du, jag har faktiskt inte en aning om vad man kan göra åt det, saga äter på nätterna med, dom säger ju att barnen ska klara sig utan mat på nätterna vid den här ålder, men jag kan ju inte direkt påstå att saga inte är hungrig när hon vaknar,, jag tror att vissa barn äter på nätterna bara, tindra gjorde det med tills hon blev typ 2 1/2 å även ngn gång ibland efter det,

2010-10-23 @ 13:04:02
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0