Functional Moves

Har precis vart iväg på ett pass Functional Moves på hälso och fy f*n va jobbigt det var... men de ska nog göras om igen om typ två veckor när man fått lite mer ork i kroppen man blir ju bara starkare ju mer man tränar... har kommit fram till att jag inte har några magmuskler :( på alla pass jag vart på där de gör saker för att träna klarar jag inte ens hälften av repitionerna så tänkte prata med min personliga tränare och få lite mer magträningar på mitt styrketränings schema så de musklerna får komma igång oxå... just nu känns allt jätte bra med träningen och det gillas skarpt... ska p bodycombat om inte träningsvärken blir för jobbig imon och Emmelie kanske hänger med :) ska kolla med Johanna oxå hon är ju ledig på måndagar :)

Idag fick jag väcka Jacob vid tjugo i nio helt otroligt har han ens sovit så länge innan? eller jo när han var liten han började gå upp tidigt efter ett år typ så jag hade ju ett bra första år med sovmorgnar...men han sov ingen middag igår och tror inte han sovit middag idag heller om han inte somnade i bilen till Niclas farmor och farfar, Niclas skulle ditt och byta till vinterdäck på deras bil tänk att de är redan dags för det, vem vet de kanske kommer snö nästa vecka :) får bara hoppas det kan hålla sig inom rimliga gränser iår :P  oj vad jag snurrar in på annt hela tiden :D:D

Hade iaf bestämt tid med Emmelie klockan nio på plantaget så fick väcka Jacob göra iordning oss så snabbt det gick med trottskillen ;) självklart skulle båda barnen bajsa innan vi går oxå så va inte på plantaget fören vid tio men som tur va hade emmelie någon att töta med eftersom Elin oxå kommit... tack för att e mysig lekstund och att du fick mig utanför dörren :) efter vi vart på lekplatsen gick vi till Niclas som jobbar me mickes lägenhet och kolla hur långt han kommit och det är en fin lägenhet hade gärna hyrt den men han vill inte hyra ut till vänner om det blir problem så kan det skada vänskapen eller ngt sånt lyssnade inte helt på vad niclas sa :S

Nu ska jag lyssna på min xtravaganza cd sen läsa lite tror jag... unddra när Niclas kommer hem och rubbar tysdnaden... sååå jäkla underbart att få sådana här stunder ibland <3


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Lugnt gör de gärna igen nån dag =)

2010-10-17 @ 21:07:56
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0