GBG

Kom aldrig iväg till öppna förskolan idag av en helt suk anledning haha Wilma somnar ju i vagnen på väg från öf varje gång så brukar passa på att ge henne mat precis innan vi går och då vill ju självklart Jacob oxå ha mat så jag tar fram mina burkar och barnen får mat och det har aldrig vart något problem men sen igår fick jag för mig att de kanske tror att jag bara ger mna barn burkmat att jag inte lagar mat till de sså jag skämdes massa när jag satt där och mata de och ville ju inte utsätta mig för det idag så blev hemma ist... sjukt vad huvudet kan ställa till det för en.. de kanske inte ens va ngn som tänkte en tanke på att jag gav barnen burkmat...

Träningsvärken är faktiskt inte så jobbig idag som jag trodde den skulle vara men den sitter i baksida lå så känner av de när jag sätter mig ner och ställer mig upp inte annars... Men ont gör det när jag ska sätta mig på toa då sitter jag ju verkligen på träningsvärken haha anteckna nu detta :)

Idag blir det gbg med Sabina och Johanna får se hur det går med Jacob men tar enkelvagnen han vill ju inte sitta med Wilma i vilket fall så får jag muta med rån och glass :)
underbart att åka ifrån Alingsås lite blir fönstershopping då pengarna kommer imon och fika även om jag inte får fika ska de bli super mysigt att få komma iväg med mina tjejer <3

Nu ska barnen få mat sen göra oss iordning sen får vi se om vi går ut på en gång Wilma kommer nog vilja somna och det är bättre hon gör det i vagnen på en gång...

Ha en fin dag i höst rusket alla glada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0