god morgon!

Sitter i soffan och kollar på bompa som vanligt på mornarna...
Var på hälso igår och fick mitt träningschema och det kändes kanon :)
Eftersom jag mäst kommer satsa på pass så fick jag ett lite mindre träningschema som jag kan göra innan eller efter pass/konditionsträning :) denna veckan kommer jag att vara på hälso alla dagar utan helgen ikväll blir det core/boll kul att testa nytt och tur man är själv för fan va kass man är... blir träning på torsdag oxå men minns inte vad jag bokat... kanske zumba? hmm får kolla upp detta....

Idag kommer Niclas syster på middag funderar på pannbiff med potatismos mmm de låter mumms sen imon kommer Niclas bror Robin på middag då lär väl Bella hänga med :) han ska passa barnen medans jag är på mötet för Niclas ska göra sin tatuering imon :) så nu får Wilma sitt namn på pappa med <3 kanske ska passa på att boka tid för att fortsätta min vill ju ha barnens stjärntecken i typ bakgrunden på den jag redan har... jupp så e de...

kanske ska göra iordning oss och dra till öpnna förskolan Elin pratade om att testa kyrkans ÖF idag hmm kanske man ska göra men trivs så jäkla bra på carema... jaja får se va de blir, blir iaf frukost för ungarna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0