Låång väntan

Har vart en lång väntan men har inte mått bra av flera anledningar... orkar inte ta upp några exakta resultat från förra möttet men hade gått ner 0,5kg och hade räknat med 2-3kg så det kändes jätte jobbigt sen ngn centimeter på varje ställe men inte nöjd har funderat på att sluta i flera dagar men jag håller i än ska klara mig iaf 5veckor men vet inte om jag gör hela tio veckor efter fem veckor går jag på halvfart och kommer fortfarande att gå ner men mycket långsammare... Har trännat Zumba idag och det var kul men SVÅRT jag har inte så jätte lätt för koreografi eller va de heter och när det desuttom är ett högt tempo när man ska lära sig blir det VÄLDIGT svårt... kanske lättare om man kommer på releesen då alla är nya då måste de ju gå igenom stegen grundligare....

vat nte vad jag ska skriva mer så tackar för mig...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men du klarar de ska du se. Ett halvt kilo är väl bra? Du kanske har gått ner mer denna veckan.



Zumba är as kul! Vissa rörelser kan va lite trickiga.. Ska du med på torsdag?

2010-10-05 @ 06:52:31
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: ulrika

Det är väl jättebra! Stor peppkram till dig!

2010-10-05 @ 10:49:24
Postat av: anneli

hej, ne det har knappt vart ngn träning alls nu de senaste =( här hemma e vi fortfarande kassa, hade juh sån otur så ja blev förkyld efter att vart frisk i 2 dar efter influensan ja hade =( å saga e jääte förkyld, längtar tills man blir frisk å kan dra igång igen, blää för detta säger ja bara,



hoppas de går lättare för dig snart, ett halvt kilo är ett halvt kilo =) alltid ngt eller hur =) de fixar sig ska du se =) kraam

2010-10-05 @ 12:29:41
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0