tjopp

Idag har jag och Wilma vart ute och cyklat :) Blev en tur till Niclas mamma för att lägga ut annonserna på tradera då våran data vägrar att sammarbeta :( ska kolla med Görans bror om han vill komma hit och kolla på den hittar han inget fel få vi väl försöka komma på ett annat alternativ... måste ha en fungerande dator... På vägen hem somnade Wilma på cykeln haha de skulle Jacob aldrig lyckas med då han älskar att cykla...

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om hade bara velat mysa ner mig i soffan med massa gott jag vet jag skriver de hela tiden men men jag vill äta men samtidigt gå ner i vikt jaja..

Nu ska jag väcka Wilma annars somnar hon inte ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0