Tlött

Har vart på bodycombat med Johanna gick la sådär... Kände när jg satt ner hur det svartnade för ögonen två ggr :( tur jag inte var i farten då hade jag säkerligen svimmat... har ätit nu och fått i mig en flaska vatten... nu se klart csi sen sängen lovely :)

fick en kommentar som hjälper mig att skicka tebax mobilen och tacka nej till abbonemanget köpte ju min mobil i januari så har inte haft den så jäkla länge, eller ja snart ett år men men jag är nöjd så finns ingen anledning att byta, experian var bara så fin....

Kommentarer
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Vad duktiga ni är! Läskigt, tur du inte svimmade. Förstår inte att du orkar! verkligen bra kämpat gumman!

2010-10-19 @ 10:54:59
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0