Underbar dag :)

Vid tio gick jag till plojen för att hadla halloween kläderna vi ska ha på lördag hade lagt undan de till igår men missade att gå dit och när jag kom i morses hade hon precis lagt ut de i butiken så hade himmla tur att jag kom dit så tidigt så ingen annan hann före...

Efter jag vart i stan gick jag och barnen hem till Johanna sen hem till mig käka lite lunch Ingen favorit för Wilma men Leon digga de :) sen till plantaget mötte upp Sabina stannde en bra stund och Jacob fick leka av sig :) Vid halv fyra gick jag och sabina hem till mig satt och mös med té får ju dricka mjölk nu :) sen va det dax för middag och barnen älskade de :) fick även gott betyg från Sabina :) och jag klagade absolut inte...

Har ju börjat äta idag till frukost var det ägg och keso ingen favvorit för mig kanske om man har keso till annat men inte till ägg sen till lunch blev de lax med grönsaker och ngn äcklig dressing med äppelcidervinäger och det smakar skit så ska kolla imon på mötet va de säger måste ju kunna äta äpelciderkapslar ist ja jag vet inte... till middag blev de kyckling och det var gott :) äter ju bars till mellanmål har idag testat mint och toffee och båda var mega goda :) de e helt klart mitt godis :)

Imon blir det Allum med Sabina blir massa shopping kulkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0