usch

usch vilket tråk väder :( tur man har öppna förskolan att dra till på förmiddagen... Hela dagen går mycket frtare då och Jacob älskar det... han har blivit mycket lugnare nu på senare tid, kanske hittar jag på mer? jag vet inte men han är inte på mig jämt och börjar lyssna till det man säger fast mycket trotts naturligtvis men en två åring som inte trottsar alls kan ju inte vara bra heller de måste ju testa gränser för att lära sig...

Har skickat iväg inbjudningar till Halloween festen nu kommer nog att bli super. Susanne hade en hel kartong full med halloween utsmycknad så blir till att göra iordning hela förmiddagen tror jag bestämt. kan ju inte göra det dagen innan då Jacob och Wilma kommer pilla sönder allt. Ska även på kalas vid fyra tiden så blir lite tajt göra det efter vi lämnat av söt ungarna...

Ma har börjat röka nu oxå haha jag har aldrig sagt att jag inte kommer börja igen däremot har jag sagt att jag absolut inte vill... Det luktar äckligt, ser fult ut, påvärkar hälsan negativt, kostar massa pengar, ja jag kan komma på flertalet anledningar som borde få mig att inse att du är dum i huvudet som börjat igen... Jag skyller på dieten att jag kan ju inte stoppa något i munnen när jag blir sugen på en sigg och att jag behöver de få minuterna för att komma ifrån barnen när jag känner jag behöver de... jag vet skit dåliga ursäkter men jag och Niclas prata om att sluta när jag börjar äta igen men kan ju inte stoppa i mig ngt varje gång jag blir sugen då spricker ju min diet helt då kommer jag ju gå upp allt jag gått ner... hmm sluta vill jag iaf lika mycket som jag inte ville börja jaja nu har jag fått ur mig detta...

Gick även på att skaffa mig abonemang i onsdags men har fjorton dagars ångerrätt och har inte startat mobilen så kan fortfarande ångra mig men den är sååå fin vill ju ha den men utan abbonemang så kanske blir att man ångrar abonemanget och säljer min nuvarande och köper mig en x10 mini pro kontant ist för den är ju sååå fin...

jaja nu ska jag kolla på alla egna filmer man spelat in och ordna lite med de :) skit känns som hundra år sedan Jacob var liten men de e ju bara två år... gud va jg älskar mina barn, vad hade jag vart utan er <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Menar du xperia mini? Jag har kompisar som är grymt onöjda med xperia så att du vet.

2010-10-18 @ 18:56:12
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0