resultat

God kväll gott folk :)

Har haft en full vecka med träning och vänner... Har fått mig en riktig promenad tant <3 kul man slipper vandra själv... I onsdags gick jag för att lämna Jacob sen till Sabina vi gick bort till Brogården upp till hjortgården och förbi Torstens jobb på stockslycke sen hem till Sabina på te och mata ungarna... Vid två gick jag för att hämta Jacob, vid fyra kom Niclas bror hit han och barnen käka korv stroganoff såg inte alls gott ut (försöker övertala mig själv :P) sen cyklade jag och Jacob till Hälso han fick vara i barnrummet och han älskar det och att han fick vara själv med två ledare gjorde de bara ännu bättre :) Mötet gick bra har vant mig vid att endast mista ett kg i veckan vi pratade om att jag skulle börja på halvfart för att se om de skulle vara bättre för mig men känner mig inte riktigt mogen än skulle äta hela tiden efter all dena längtan efetr mat så går på pulver iaf två veckor till så får vi se sen...

Resultat

-
1kg
överarm  -1cm
midja -5,5cm
höft 0cm
lår -1,5c

Efter mötet körde jag och några till från gruppen bodycombat och det var så jäkla kul :) kommer lätt göra det igen...

I torsdags var jag på öppna förskolanmed Sabina efter vi vart där drog vi till Johanna för att planera våran lilla Halloween fest som vi kanske ska ha här måste bara ordna med barnvakt först en skit kul idé tjejer <3 sen var tanken at jag skulle till Hälso på en pass box men efter att tränat pass två dagar i rad kände jag mig ganska mör så jag hängde med Niclas till Biltema ist och fick köpt dubbelhäftande tejp till mitt scrap booking :)

Idag har jag grejjat massa här hemma. Möblerat om i barnens rum rensat massa i min köksbyrå då allt som ska bort snabbt hamnar där sen fick jag dammsugit oxå :) hämtade Jacob vid två gick för att möta upp Sabina sen vidare till Maxi för att köpa blöjor sen hem göra mat blev stekt kyckling med ris och currysås mumms vill oxå äta men men Johanna kom lagom till middagen hon försökte ta en fin syskonbild men det gick inte så bra de vägrade sitta stilla och le så blev enskillda men får se sedan hur de blev hoppas på något bra kort iaf... Nu blir det väl sängen antar jag är trött som vanligt nu för tiden....

natti natti

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Duktig du är! Tycker de är jätte jobbigt och mår faktiskt ganska dåligt!

Men går gärna ut o går med dig om du hör av dig =)

2010-10-16 @ 07:23:34
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ja jag är i skolan.

Men ngn kväll kanske, fast när lägger han sig?



Får se om jag kan följa med, beror helt på hur mycket krafter jag har, för som de är just nu så blir jag tröt bara av o gå..

2010-10-16 @ 11:15:21
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0