Dag nummer 3

Kom iväg på mötet igår fick valt ut ett par sor som man skulle få när man startar ett medlemskap sen till mötet och vi började med att väga in oss, det var inget som sas högt men alla vr inne i rummet sen gick vi in i ett annat rum där vi satte oss. Vi berättade lite om oss själva sen pratade "handledan" om kost och så tyckte vi blev ett gött gäng men jag var verkligen yngst tror nästa närmast mig var 38år men det gör mig inget...

När jag kommit hem testade jag blåbär och den var inte god så den byter vi ut :(

Idag har jag mått skit vart allmänt deppig nästan hela dagen har bara velat dra täckt över huvudet och böla som en TOK men vad hjälper det? Hatar när sådana dagar kommer man liksom kan inte glädjas åt något och får för sig ingen bryr sig att man inga vännr har åså vidare fast man vet att så inte är fallet... Tror barnen typ kände att det inte var läga att bråka med mig för de har vart underbra hela dagen <3

i morses testade jag grönsakssoppan och den var så jäkla god mmmm den blir det mycket av nu 10 veckor framöver, nu har jag testat alla smaker utan kaffe och svampsoppa som jag inte är intresserad av att testa så blir att ta bort vanilj och blåbär iaf hade för mig jag inte tyckte om persikan men hade skrivit här att den var god så blir väl den till kvällsmål så jag vet om de ska bytas ut eller behållas...

Nu ska jag ner i tvättstugan för tt hämta tvätt och hänga hemma sen blir det nog fan sängen är inte trött nu men är så jäkla trött på dagarna så får ta igen lite :) sov lite mer än en timma innan jag hämtade Jacob underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0