Dag nummer 7

Nu är det bara nio veckor kvar, haha usch va jobbigt!!!

Igår va jag och Niclas på Ullared :) lämnade barnen hos morsan och moster Marie och det hade gått jätte bra :<3

Kom till Ullared vid halv nio och hade betalat vid tre så det var en lååång dag på Ullared men fick köpt massor vi behövde/ville ha. Köpte en jacka med termobyxor till Jacob som tyvärr var för litet tur Camilla och Göran ska dit i veckan, så de kollar om det finns en strl större annars får vi lämna tebax de... Efter vi vart på Ullared åkte Niclas och storhandla på maxi sen åkte jag och stor handla på hälso :P haha fick köpt 4 vecko bufféer tydligen ingen annan som gjort det tidigare men kände de va bättre köpa allt medans pengarna finns på konto.

Denna natten har vart jätte jobbig barnen har vaknat minst en gång i timmen vid 5 somnade de till åtta så tre timmars sammanhängande sömn fick man iaf plus sovmorgon... får se om jag lyckas somna när de känner för att sova middag sedan... Funderar på att gå till ÖB efter att vi/de sovit de skulle ha ett par fodrade stövlar för under 100 lappen och så behöver jag tvättlappar och gillar de bäst som de har där, missade de på Ullare igår och de var ju dömt då de nästan är 10kr billigare per/st och de blir ju att man köper några stycken... 

De funkar bra med pulvret men tycker de vart sjukt jobbigt i helgen då ALLA unnar sig, längtar tills jag börjar äta igen. Man ska ju inte unna sig lika mkt som innan men som våran "handledare" säger så är inget förbjudet att äta det gäller bara att äta med förnuft...  byebye

Kommentarer
Postat av: ulrika

stolt över dig syster!!!

2010-09-27 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0