Det har vart en jobbig vecka därav den dåliga uppdateringen...

Hade gömt Jacobs napp i linnet förut så nu när han kom ut ur rummet (får bara ha nappen i sängen och i soffan) la han nappen i t-shirten och klagar på att den ramlar ut hela tiden :) haha han kan vara underbar men stunderna har varit väldigt få den senaste veckan!
Får man klaga på sitt barn? Har svårt att klaga då jag hela tiden tänker jag har själv valt detta jag har själv satt mig i denna sitts med två SMÅ barn, får man klaga då? finns ju inget jag kan göra så varför klaga? gaah måste i varje fall få skriva av mig lite...

Efter en helg ifrån barnen var det underbart att få komma hem men när man är hemifrån saknar man allt det som är bra det är ju helt naturligt men så kommer man hem och man får inte en enda sådan stund :( Wilma har börjat äta två ggr om natten blir galen på att bli väckt hela tiden för att springa ut i köket göra välling sen sitta sovandes och mata henne sen sover hon ju längre på morgonen så hon ger mig chansen att sova ut MEN jag har ett till barn som vaknar vid sex senast sju varje morgon så det är bara att gå upp iofs så är han jätte snäll på morgonen kollar på tv springer runt lite men låter mig få liga slet på soffan, sen vid nio till tolv då han brukar somna är han super gnäll bråkar hela tiden och får mig att tvivla på min förmåga till uppfostran. När han sovit middag tänker man att skönt nu är han utvilad, ja den lilla tid han är på mys humör sen blir han bara värre och trottsar i ett till läggdags... Skönt är att Wilma lägger sig kort därefter för jag är helt slut på kvällarna...

Fick ringt syon idag (tack underbara syster som påminde mig <3) och det var som jag trodde jag får inte gå på komvux eftersom jag har slutbetyg så får göra prövning som de kallar det, de kostar 500kr och tänk då om man inte äns lyckas öka betyget nä usch helt sjukt att man ska straffas pga att man har sköt skolan, eller iaf tillräckligt för att få slut betyg...
Har oxå bestämt mig för att gå på extravegansa så om två veckor är det slutv på mat, undra hur bra tålamod jag kommer ha då?

Nu får jag underhålla Jacob igen, ska jag lyssna på hon på familjerådgivningen får jag inte ens ta mig sådana här små pauser för att återhämta mig för Jacob behöver stimulans till 100% men om jag ska lyckas vara en bra mamma måste jag få andas ut en stund då och då....

Sorry men som vanligt funkar det inte att ladda upp bilder börjar fundera på om det är webbläsaren det är fel på... gaah

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Förstår verkligen de måste va kämpigt med två så små barn, tycker jag har fullt upp med ett. Självklart vill jag ha fler men så de skiljer 2,5-3,5 år imellan.

2010-09-06 @ 18:35:56
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch får panik på att jag är så långt bort när det är jobbigt :( Blir ju inte bättre av att jag ska jobba i helgen. Men på torsdag ska vi ses så länge du orkar och sen får vi försöka ses så mkt som går så du får lite ny energi ;) <3

2010-09-06 @ 19:51:18
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0