god middag

sitter i soffan med täcke och sov kläder :P har lämnat Jacob och kollat på en film nu blir det duschen sen stor handling innan Jacob ska hämtas igen hade planer på att sova nu men somnar goare ikväll om jag håller mig vaken...

Igår så valde min bror en lägenhet i ett boklok hus de ska bygga i stadsskogen så till våren (mitten på april,maj flytar brorsan till Alingsås :) ska bli så underbart, Jacob och Wilma får sin kusin nära <3 mamma söker oxå lägenhet här i alingsås men har bara stått i kö på alingsåshem i över ett år å kö tiden är runt två å ett halvt tre år men snart så :P numåste jag bara lyckas övertala stora syster <3 men de blir nog svårt då de pluggar/jobbar i borås men jag kommer nog lyckas, vänta bara å se :D

Wilma har börjat ställa sig upp nu :) haha hon blir så jäkla arg när det inte går som hon vill haha...


Kommentarer
Postat av: ulrika

tror du ja:=) hihihi.men visst vore det mysigt

2010-09-01 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0