godagens

Nu vart det längesedan jag skrev igen :S
Skäms lite men så jäkla svårt komma in i det när man hållt upp men ska försöka komm igång igen :)
Har ju fått klagomål från bästaste Sanna då vi tyvärr inte får tid att prata så mkt som vi vill då hon råpluggar och jag tar hand om barnen så vi har inte tid sitta i telefonen så mkt som vi vill :( men hon kommer ju hem till helgen igen så lördag förmiddag ska vi spändera tillsammans :) kanske kan ta med Jacob till simhallen hmmm värt att tänka på :)

Ska strax iväg på babysim med Wilma känns så bra att jag äntligen kommit igång har ju inte haft någon att gå med innan, dålig ursäkt kanske men inte kul och gå själv ändå om jag gör det för Wilmas skull... Ska dit med Sabina och Johanna :) angelika och sussi skulle med kul att träffa fler mammor :)

Gjorde ett test på http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/ och jag tyckte det stämde in jätte bra på mig blev bara lite förvånad över att vänsterpartiet och socialdemokraterna hamnade så långt ifrån varandra, fick fler % på sverigedemokraterna än på socialdemokraterna och jag skulle aldrig någonsin rösta på SD hmm jaja nu har jag iaf valt hur jag ska rösta på söndag och jag känner mig nöjd :) det gjorde jag inte förra gången röstade helt GALET, borde fan inte få rösta om man inte vet vad man röstar på tänk om min röst hjälpte till att avgöra förra gången jag vet långsökt men kanske fler som jag som röstade helt fel... jaja läs nu på alla och gå å rösta. Nu vart de sagt :)

Va på läger med min älskade son i helgen var på pojkebo och det var underbart <3 började på lördagen vid 10.30 fick välja ett rum sen va det fika försöker komma på vad det bjöds på men jag minns inte :) haha hur kan man vara så glömsk? efter fikat bädda vi ordning på rummen sen fick barnen gå ut och sparka boll, jag och Madde spelade kort och sprang ut lite för att kolla till barnen som hade super kul :) vid ett var det middag kyckling med ris och en super god sås :)

Får forts sen såg att klockan redan är halv så om 30min ska jag vara utanför nolhaga och möta upp de andra morsorna...
tjo flöjt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0