IKEA

Blev inget ÖB förut barnen sov nästan 3timmar snacka om att de var trötta. Gud va skönt det var med egen tid fick satt mig och skrivit ett räningsschema som jag hoppas jag ska kunna hålla mig till...

När niclas kom hem åkte vi till IKEA och fick köpt en byrå :) tänk va saker kan göra en glad iaf för stunden... så ska fixa lite i klädkammarn om jag hinner imon innan mammafikan...

Skulle igentligen vart hos Johanna nu men hadde totalt glömt bort de :S får ta de en annan dag tjejer <3

Nu ska jag lägga mig för natten...

Föresten Wilma sov hela natten och Jacob har kissat på pottan 2 gggr idag :)

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Va duktiga dom är, börjar bli stora! <3 Ska bli kul att se hur det blev med byrån :)

2010-09-28 @ 23:25:38
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ska du på samma mammafika som Della eller? :P

2010-09-29 @ 06:39:58
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0