mornmorn

Wilma sitter och klappar händerna hela tiden :) i morses så sjöng Jacob baka baka liten kaka för Wilma va så himmla mysigt att se <3

Wilma fick klarityn igår när hon skulle sova och de sa de kunde bli trötta utav de och wilma sov igenom hela natten WOW första gången när hon vaknade runt sju var hon pigg och glad och gapade inte alls efter mat. Lite konstigt då hon annars brukar äta minst en gång per natt men oftast två så frågan är om hon igentligen behöver välling på natten... Så typiskt bara att Jacob just denna natten skulle vakna två ggr iofs var de bara att ge honom nappen så jag somnade direkt jag la mig i sängen igen...

Nu ska vi äta frukost här sen måste jag ut till bilen för att hämta min mobil, segt bara att jag måste ta med mig barnen för att sedan gå upp igen...


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så gulligt att Jacob tar hand om sin lillasyster :)

Vi måste träffas snart, var så längesedan. Har rätt fullt upp i skolan, men saknar er ju!

Kram

2010-09-07 @ 11:06:51
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0