På tok för mkt folk

Var inne på cubus igår fick med mig Niclas men usch va mycket folk hitta lite som vi ville ha men kön gick runt i hela butiken så var inte värt de pengarna vi skulle ha tjänat på de, är ju 30% under helgen så kanske kan ta med Sanna dit och se om de är värt att stå i kön då :P

Tog en cykeltur med Jacob i regnet till Maxi sen hade vi lite egentid här hemma massa mys innan sängdax <3 sen kom Niclas och Wilma hem och hon hade sovit i vagnen så hon somnade inte fören vid elva då hon drack välling sen vaknade hon inte fören vid halv 6 för nästa flaska de ni :) va länge sen jag fick sova så sammanhängande <3

Nu får jag sysselsätta Jacob inget kul på bompa för tillfället....

Kommentarer
Postat av: anneli

nix ja har juh inte dettas tyvärr, önskar verkligen att jag hade det, vad som helst liksom bara man fick ngt å göra, fyy sen 2008 de kan inte kännas roligt jag hade nog fått krupp tror jag =/ kram

2010-09-17 @ 13:09:30
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0