Så besviken

Hade fått på mig mina kläder och cyklat ner till hälso för att träna mitt första pass på hur länge sen som hälst och då stänger de fem på lördagar :( Får ta det en annan dag ist

Hittade ett par skor jag tänkt köpa till jacob men fanns inte i hans storlek :( så får åka och kolla nästa vecka...
Imon ska jag till Ullared med Niclas <3
måste köpa vinter kläder till barnen, regnkläder till Jacob och massa annat små plock :)
Åker hemifrån vid 6 imon för att lämna barnen hos morsan sen drar vi iväg :P

Idag har vart en riktig tuff dag med pulvret det skulle ju bara bli lättare och lättare men usch va sugen jag är på mat en god köttbit med potatisgratäng... hmm så fort jag får unna mig onyttigt är de det som står på menyn nu ska jag äta soppa som faktiskt är riktigt gott sen ska jag nog lägga mig och läsa lite....

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Du är grym som kämpar på och står emot suget!! <3

2010-09-25 @ 22:04:56
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad duktig du är som kämpar på! Ska bli kul att följa dig i din pulverdiet, duktig du är! Hoppas allt är bra med dig och barnen. Kram

2010-09-26 @ 13:08:15
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0