Sjukan

Idag har jag vart iväg på sjukhuset med Wilma hon har fått en massa bett som inte alls såg bra ut har tagit bild kanske slänger upp imon.. Hon är inte alls påvärkad av det men jag blev lite chockad när jag vaknade imorses oc hon hade typ tio bulor runt om i pannan, huvudet och ansiktet... fick tavigyl utskrivet då hon antagligen fått ngn allergisk reaktion på betten... Var och handla på maxi idag och fick köpt ett par skor till Jacob tyckte de var jätte fina... de var med i reklambladet endast 99kr kanske slänger upp en bild på de med just nu ligger de i Jacobs säng då han vägrade lägga sig utan sina nya skor :)

Har ni problem med att den ena strumpan försvinner när ni tvättar? brukar ju heta att torktummlarn äter upp dem, har inte haft problem med de sen jag flyttade hemifrån och de är över tre års sedan fören nu, Jag och Sanna satt och pratade om de i början på sommarn och jag va så typ stolt (hittar inte rätt ord) att de aldrig hänt mig nu saknar jag 4st strumpor.. haha sjukt att de börjar försvinna just nu eller så är de Sanna som kommer hit och tar makarna för att hon är hon <3

På torsdag kommer du äntligen hem, blir massa tjöt och ngt gott får det bli kommer ju bara bli soppa i minst sju veckor framöver...

Funkar fortf inte ladda upp bild så ni får klara er utan :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha du glömde ett par strumpr här, fast det är ett omaka par :P tar med dem hem på torsdag

2010-09-07 @ 09:18:31
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0