Tisdag

strax dax för mitt andra mål för dagen har vart lite hungrig idag men inte nu hmm konstigt... stekte pannkakor till barnen idag Jacob blev super glad medans jag och Wilma blev griniga jag för att jag inte fick smaka och Wilma för att hon tyckte de var äckligt räckte inte att spotta ut maten utan var tvungen att hjälpa till med händerna, haha min stackars flicka så fick bli burkmat för henne idag... Stekte några till Niclas som han kan äta när han komme hem så nu ligger de i kylen och retas me mig... varje gång jag tog upp en pannkaka från stekpannan tänkte jag att vafan jag kan fuska lite de e de ingen som märker bara lite grann liksom men som tur va gjorde jag inte det, hade ju bara förstört för mig själv om jag gjort de...

Idag har jag och barnen vart ute och lekt på lekplatsen som typ ligger snett bakom vårat hus och jacob älskar att vara i sanden men fy va det blåser ute :( när barnen vaknar ska vi ta oss en promenad till ÖB för att köpa fodrade stövlar sen får jag se vad som händer...

Tack för alla pepp medelande stärker mig verkligen, tack tack!!!

Läste mitt förra inlägg och såg jag hade skrivit att ni skulle få besked om hur det går idag men det ska stå onsdag så varje ons kommer ni få besked iaf i nio veckor framöver....

Kommentarer
Postat av: Therese

Väntar på resultaten imorgon då. Det har säkert hänt något, du verkar ha varit jätteduktig hittills. KRam

2010-09-28 @ 15:48:30
URL: http://tegu.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Elvin

ja det kanske va så.. hehe ja det ska bli jätte mysigt! :)

2010-09-28 @ 20:51:18
URL: http://soooofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0