Underbar natt

Inatt vaknade Wilma endast vid tre för välling sen vaknade jag vid halv åtta då Jacob stod bredvid sängen och ville jag skulle komma upp och det gjorde jag så gärna :)

Idag är första dagen på pulver, ska äte tre gånger om dagen så blir vid 10, 15 och 20... så vid tio testade jag choklad och den va god den smackade lite som oboy vid tre tänkte jag testa vanilj... Denna dagen kommer nog in te vara så jobbig men längtar inte till imon usch va hungrig jag kommer vara men efter 4 dagar försvinner hunger känslan så gäller bara att klara dessa första dagarna sen tror jag inte de kommer bli några problem med de tio resterande veckorna...
Ska på första mötet på extravaganza imon sen komma igång med träningen i slutet på veckan ingen ide börja nu de första dagarna då man inte har någon energi... Någon som vill ha en träningskompis på hälso???

Nu ska jag damsuga lite sen när jacob vaknar dra ner och kolla tvättid för tvättkorgen är överfull

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Är de inte jätte dyrt med pulvret?Ja jag tränar gärna =)

2010-09-21 @ 18:58:46
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0