valet 2010

Har läst massor om valet i bloggar nu och hoppas alla har vart iväg och röstat, nog om det....

Var som sagt väldigt trött när jag skrev igår kväll och hade skrivit att victoria var med oss ut men angelica skulle de vara :S vet inte var jag fick victoria ifrån men men nu har jag rättat mitt fel :P

Idag har jag vart hos Sanna på egen tid och jag var så avslappnad så jag somnade i soffan har vart en jobbig natt då Wilma fått sin första tand :) nu fick niclas springa in och ta henne denna natten blir väl minst lika jobbig då tanden inte helt spruckigt igenom ännu...

var iväg hos Susann idag för att klippa Jacob med trimmern skulle ha 6cm så Susanne ställde in den på 6an och resultatet blev 6mm :( kite väl kort tur hans hår växer som ogräs...

Börjar med pulver på tisdag så har en tuff vecka framför mig, är så glad att de äntligen blir av :)


Kommentarer
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Du kommer klara detta galant gumman! Försök att tänka på hur bra du kommer må sen när det är över!

2010-09-19 @ 23:14:05
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: bloglovinbyten-ja

Ett ord: Katastrofval!

2010-09-20 @ 23:51:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0