waka waka

Sitter och lyssnar på spotify jag är så jäkla kass på namn så lyssnar på samma musik hela tiden känns det som, bra musik men lyssnar lätt sönder låtarna...

är så svår hitta tid till bloggandet nuförtiden känner jag.. Wilma sover bara en gång per dag numera så får en gång på mig att fixa allt vid datan om man säger så... kan ju sätta mig när barnen lagt sig men då vill inte Niclas jag ska sitta vid datan, han tycker jag sitter för mycket. Kan ju bero på att jag passar på när ha är hemma och blir ju lätt att man fastnar i 2-3 timmar...
haha nu lysnar jag på barbie girl med aqua haha sjukt längesedan :D

En fortsättning var det på lägret ja...
Efter middagen delade ''personalen'' in oss i tre grupper, de små barnen fick gå ut på en promenad och springa av sig, de andra barnen fick syssla med potatistryck och de stora barnen (vi vuxna) fick syssla med scrapbooking och det var så himmla kul fick gjort typ som en tavla med två kort på barnen och blev jätte nöjd fick testa saker jag inte testat innan så nu blir det önska sig presentkort på pappersbiten i stan :) köpa massa stämplar och lite annat pyssel :) de flesta mammor satt och scrappa till sen kväll med avbrott för måltider och läggning av barn jag och Madde va de sista som gav med oss... hade säkert kunnat sitta ännu längre men man ska ju orka med morgon dagen oxå så jag och Sanna har bestämt vi ska ta en heldag då vi bara ska sitta och pilla med detta <3 blir ju tyvärr inte av hemma eftersom de tar sådan tid att ta fram allt och sedan få bort allt, hade velat ha mig ett hobby rum... Jacob sov endast 5 minuter i bilen på väg ut till pojkebo så han var jätte trött när han fick välling la han redan vid 6 och läste saga för honom första gången han somnade till saga, gud va mysigt nästan så jag låg kvar där bredvid mitt hjärtegull <3

Dag två vaknar Jacob vid sju trodde han skulle sova längre eftersom han inte sovit dagen innan men det gjorde inte så mycket jag var inte trött utan satte igång och städade upp på rummet sedan gav jag Jaob välling oh gjorde mig en kopp te var frukost vid halv nio efter de var de städning av rummen så damsög sen hade jag och Jacob lite dötid tills vi skulle ut på promenad hade ingen vagn med mig så det hela var ett äventyr redan i tanken men de trodde han skulle orka eftersom de hade promenarat med honom dagen innan så vi gjorde iordning oss för promenad han inte långt innan han total vägrade han var sov trött och ville inte alls gå utan jag skulle bära runt på honom och det var inget jag ville så jag gick tebax var bara en av ledarna kvar på huset så var jätte tyst kändes konstigt men satte mig och läste för Jacob sen vart de lunch typ festfast med världens goaste potatisgratäng tydligen beställd på ica noltorp så får köpa en portion ngn gång....
Niclas kom och hämtade oss strax efter lunchen och jacob somnade nästan direkt så vi åkte hem och la honom i säng och jag somnade kkort där efter... Underbar helg <3 tackar för inbjudan :)

Idag har jag vart en liten stund på ÖF men var så jäkla trött så gick hem innan elva och somnade med Wilma ska iväg och hämta Jacob om en stund sen kanske gå till stan, funderar på att gå till cubus de öppnar idag och det ska tydligen vara 40% på allt i affären hmm men kommer nog kännas som  ett straff att gå ditt då jag inga pengar har... får råna en bank på väg till stan, de blir nog bra...
Imon ska jag ut med Sabina och Johanna :) först förfest hos Sabina sen till Mangiamo och träffa lite andra mammor, låter väl inte som något roligt party ställe men hotellet är ju inte öppet så det får duga :P vem vet de kanske finns ett dansgolv där med, de återstår att se...

Blir inga bilder uppladdade då det är något fel på datan kan inte ladda upp på bdb heller men funkar ibland på tradera... hmmm konstigt men ni får klara er utan bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0