hmm

Lovade mig själv att somna i tid idag då jag vart trött i stort sätt hela dagen men kommer man i säng i tid??? nope never :( orkar inte skriva så mkt tänkte bara slänga upp bilder från helgen!!!
Bilder från dagarna hos Frida och Tobbe mycket trevligt och Jacob älskade det :)
My Sunshine och barnen :)
Sabina och Meya kom förbi idag <3
Tack för att du står ut med mig när jag är som en tyrann :P Som ni ser på Bilden på Jacob så har han vart trottsigare än trottsigast idag och jag längtade efter att få lägga barnen i säng sedan även lägga mig själv men bidde inte så utan sorterat massa bilder ist och laddat upp på bdb...
Skulle egentligen ha tränat idag spinning och core men har sådan jäkla rethosta så bestämde mig för att hoppa de tills hostan försvunnit får se om jag tränar imon men har bokat pass på onsdag och torsdag...
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0