kass uppdatering

orkar inte kolla vad jag skrev om sist men ni ska få en kort update om helgen..
I fredags kom Sanna och mamma hit och Jacob välkommnade sin mormor genom att ramla rätt i bordet, först reagerade jag inte så mkt men sen när jag såg att de blödde fick jag panik, skrämde säkerligen upp Jacob pga det som tur var va Sanna där och hjälpte Jacob hon var så lugn och han lugnade ner sig Sanna fick t.o.m tvätta runt såret, de ni...
på lördagen tog jag och mamma de lugnt med barnen :) vid tre åkte vi ut till Camilla och Göran på middag som var super god sen hem och vänta in Torsten och Sabina bidde spelkväll med popcorn :) fick bokat biljetter till danmark the reef Niclas present :) så blir barnledigt V.6 :) kommer bli så trevligt lite som när vi var i turkiet :) fast kallare :(
På söndagen var det kalas för Tindra och Kevin men innan kalaset gick jag och morsan till stan och fick köpt presenter till barnen sen säga hejdå till mor min och promenera upp till bolltorp... Efter kalaset mötte jag upp Niclas mamma och vi promenerade hem och Susanne läste massa sagor för Jacob <3
Idag har det vart ÖF och Träning blev Indoorwalking och det var jätte kul kommer jag lätt försöka gå på ett par gånger man blev helt genom svett... Idag fick Wilma hänga med till Hälso och vara i barnrummet medan jag träna och det hade gått jätte bra :) så får se om jag tar med bägge barnen nästa gång funkar det så är jag inte beroende av att Niclas ska vara hemma för att jag ska kunna träna :)
Wilma och Meya bråkar om stekpannan :P

Kommentarer
Postat av: Tove

stakarn då vilket sår :(

2011-01-25 @ 11:27:35
URL: http://toveliljendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0