Lugn och ro :)

Vart barnkalas här igår och jag tyckte det vart jätte lyckat barnen härjade omkring och de bjöds på korv :) tiden kunde dock ha skjutits bak en timma då de flesta barnen var rejält trötta vid två då kalaset var slut... Wilma tackar så mycket för sina fina paket och att så många ville komma <3<3
Nu efter man haft barnkalas längtar jag enormt mycket till Jacobs 3års kalas då är han soppas gammal att man kan ha fiskedamm och lite lekar och få med en godis påse hem :) kanske t.o.m kan ha firandet på leos lekland i Borås nä blir ju krångligt då inte alla har körkort kom jag på men kanske här i stan??? Vi får se har ju några månader på mig att planera :) Barnen däcka vid två när alla gått och nästa kalas startade vid tre då min del av familjen kom, var super mysigt :) kul att träffa pappa då vi aldrig ses och se hur han lekte med barnen och minnas hur mycket jag älskade att leka med min pappa :/ tråkigt de blev som de blev :( men glad vi hörs nu ändå om det endast är när det är kalas... Jacob är nog den som är gladast över leksakerna då han tar de ifrån Wilma hela tiden springer runt med käpphästen slänger ifrån sig den spelar på leksaken hon fick från oss sen är den tråkig och går till nästa sak haha blir nog lugnare när han fått utforska alla leksaker ordentligt :) Blir inga bilder från barnkalaset då jag fick låna Sabinas kamera men hon skulle ta med sig sladden imon så då kanske de kommer upp bilder på det... Här från ''familje''kalaset
Wilma med tofs för första gången :) och kusin Vanessa <3
Wilma äter sin tårtbit :D
Vi har även haft kalas idag...
Dagen startade med att gå upp vid fem efter en jobbig natt satte igång att städa fick panik över att jag glömt av tvätiden och klockan var bara halv sju illa satte igång sortera tvätt ner i tvättstugan kolla nätet 43nya inlägg på bloglovin lite smått panik då jag vill hinna läsa allt, försöker få tag på Torsten och Sabina då kameran är urladdad :( de svarar tillslut så Niclas åker och hämtar sladden medans jag göder ungarna byter om och är precis klara när det ringer på dörren runt ett :) Mysig dag även idag med många fina paket :) glad över att det var så mycket kläder då barnen har på tok för mycket leksaker... Jacob har inte sovit middag och Wilma sov en timma mellan 9-10 så kan lova de var trötta... sista gästen gick vid halv fem så fixade middag sen bada sen nana båda barnen somnade på direkten och jag fick njuta av tystnaden medans niclas var tvungen att fixa lite med audin då han har fått en som är intresserad hoppas personen köper bilen och att vi på riktigt kan kolla på hus/radhus/lbostadsrätt... Behöver verkligen en fyra då barnens rum är pyttelitet och vi kan inte byta då vi inte får plats med sängen i deras rum...
Nu blir det ljudbok lär ju somna och få spola en jävla massa för att hitta tebax men det är det värt för fan va skönt det är att bara lägga sig på soffan blunda och förflytta sig till en annan värld...

Kommentarer
Postat av: Thea`s Mamma

Jag ska börja på en Aktivitet igenom AF som heter Lyftet.



Jag ingår i någon jobbgaranti för att jag ar arbetslös så därför måste jag gå på såna saker, meningen är att det ska leda till jobb så vi får se..



Föresten va söt din lilla wilma är =)

2011-01-11 @ 20:58:25
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0